Így nézne ki a minimalista neszeszerem

február 21, 2017

A Youtubeon a sok fölösleges videó között kétségtelenül találunk jó pár igen érdekes témáról szólót. Épp így volt ez velem is, amikor megismertem Marie Kondo nevét. Utánaolvastam és néztem pár videót a témában, majd az ő nyomán valahogyan eljutottam a minimalista életstílusig. Nagyon-nagyon sok videót megnéztem a témában és rájöttem, hogy basszus tényleg nagyon sok olyan dolog vesz körül, ami nem okoz örömet és csak foglalja a helyet a szobámba. Gondolkoztam, hogy nekilátok és mindenen végigmegyek KonMari elvei szerint, de valami mégis visszatartott, ugyanis a szobám, ahol élek, az mégis az a hely, ahol felnőttem és a legtöbb dolog érzelmileg kötődik hozzám. Szóval úgy döntöttem, hogy ha egyszer eljön az ideje és saját lakásba költözök, akkor oda már csak olyan dolgokat engedek be, amik nem fölösleges és tényleg használjuk. 
Ennek ellenére nagy örömmel nézem, ahogy 1-1 vlogger bemutatja a saját minimalista sminkkészletét vagy ruhatárát. 

A ruhák terén én merem azt állítani, hogy annyira azért nem sok dolog van, amit fölöslegesen vettem volna meg az elmúlt pár évben. Sőt a ruhatáram legnagyobb része teljesen alapdarabokból áll. Fehér póló, fekete póló, fekete nadrág, farmer nadrág... Ja és a legfontosabb sok CSÍKOS póló... A csíkos póló kezd névjegyemmé válni. Mindig eszembe jut, hogy szobatársaim már csak nevetnek, amikor reggel ismét egy csíkos póló kerül elő a szekrényből. :D 

Az eredeti témától picit ugyan elkanyarodtam, de ez is hozzá tartozik az egészhez. Tehát elég sok videót láttam arról a témáról, hogyan is néz ki egy minimalista sminkkészlet. 
Elgondolkoztam a témán, hogy hmm… néha milyen jó lehet, hogy nem kell gondolkozni melyik bronzosítót vagy szemhéjpúder palettát használja az ember. De ezt gyorsan el is vetettem, mert őszintén bevallom, imádom az összes sminket, és ebből sosem lehetne elég. 
Ennek ellenére elkezdtem nézegetni, hogy mik is azok a termékek, amiket kiválasztanék, ha azt mondaná valaki, hogy holnaptól csak egy neszeszernyi sminket tarthatok meg.... Nagyon érdekes volt látni, hogy 3 percbe se került összedobni ezt a kis készletet és hát vegyes érzéseim vannak. 

1. Meglepő látni, hogy a sok sminkből ennyivel is tökéletes ellennék, ha kellene. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy ebben a készletben rúzs nem látható, mert azt nem tudtam választani. A rúzs az, ami teljesen a hangulatomtól függ.
2. Mégsem annyira meglepő, mert ezek a kedvenc termékeim és ezekért tényleg mindig szívesen nyúlok. 

Hát igen eléggé megviselt egy két termék, ugyanis általában őket hordom a neszesszeremben.

De hogy pontosan mik is elengedhetetlenek számomra?

Púder:  
Max Factor Creme Puff Kompakt Púder
BB krém: 
Yves Rocher 6 az 1-ben BB Krém
Korrektor:
Catrice Liquid Camouflage Korrektor
Szempillaspirál:
Essence get BIG! Lashes Volume Curl Szempillaspirál
Ferdén vágott pufi ecset: 
Jessup 10 darabos kabuki ecsetkészletből 
Pufi/satírozó ecset:
ESSENCE EYE BLENDER BRUSH
Lapos ecset:
ESSENCE SZEMHÉJPÚDER ECSET
Ferde szemöldök ecset:
ESSENCE PRECÍZ SZEMHÉJTUS ECSET
Bronzosító:
MAX FACTOR BRONZING POWDER
Szemöldök gél:
Maybelline Color Tattoo Szemhéjfesték- 40: Permanent Taupe
Szemhéjpúder paletta:
Astor Eyeartist Luxury Eye Shadow Palette
Sminkszivacs:
Oriflame Professzionális Sminkszivacs
Ajakbalzsam:
EOS SMOOTH SPHERE LIP BALM - POMEGRANATE RASPBERRY

Nektek mennyi sminkterméketek van? Ha nagy sminkmániások vagytok, akkor kibírnátok egy neszeszernyi sminkkel?

Ha tetszett a bejegyzésem és nem szeretnétek lemaradni a legújabb irományaimról sem, akkor kövessetek Facebookon vagy a blogon, illetve a blog Instagramon is megtalálható, ahol értesülhettek a legújabb bejegyzéseimről és egy-két kulisszatitkot is láthattok! :)



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A hétvégi elutazásokkor általában az én neszesszeremben is hasonló termékek vannak, ha tudom, hogy nem lesz semmi különös program: Bourjois CC krém, Catrice tégelyes korrektor, alapozóecset, Essence szemöldökceruza, Bourjois pirosító (van benne használható ecset), az aktuális szempillaspirálom és egy színezett ajakbalzsam a H&M-től. Ha szemhéjpúder-palettát is viszek, akkor még 2-3 szemecsetet is bedobok.
    Egyébként igyekszem nem halmozni semmit, egyedül pirosítóból van itthon négy, de mindegyiket nagyon szeretem, és mind más színű.

    VálaszTörlés
  2. Én magam sem vagyok a halmozás híve, sminkek terén is erre törekszem. Itt egy kicsit nehezebb, mert sok minden tetszik, de olykor sikerül lebeszélnem magam komolyabb pénz kidobásokról.
    Az én neszesszerem is hasonlóan egyszerű hétvégi elutazások alkalmával: alapozót vagy BB krémet viszek magammal. Egy Maybelline Affinitone korrektort, Labello ajak balzsamot, Lovely highlighter palettát (én a középső barackos színt pirosításra használom) egy spirált szintén a Lovelytól. Ha szemsminket is készítenék akkor egy jól kihasználató, Makeup Revolution palettát vinnék magammal, néhány ecsettel karöltve. :)

    VálaszTörlés

Subscribe